Claudi - Całuj (Official Video) Disco Polo 2020

Claudi - Całuj (Official Video) Disco Polo 2020
Zapraszamy także na:
www.greenstar.pl
Koncerty: 669 650 750 , +48 602 455 350
greenstarmusic
Dołącz do imprezy: plproject.info
Obejrzyj inne klipy: plproject.info
Słowa i muzyka: Krzysztof Tatarczuk
#Claudi #discopolo #discopololajf #discopolo2020

Ściągnij wideo

wyświetleń
275,556

Komentarze

  • Jeżeli podoba Wam się utwór oraz teledysk udostępnij znajomym na grupach , stronach Faceebok , Instagram itp , komentuj i lajkuj ...dziękujemy

    Disco Polo LajfDisco Polo Lajf10 dni temu
    • Spytaj sie Claudi gdzie robila usta. Tez chcialbym miec takie.

      Wiktor SuworowWiktor Suworow6 dni temu
    • Imprezoweprzeboje

      Angelika GibasAngelika Gibas6 dni temu
  • 💪🏼💪🏼💪🏼

    Kamila KlukKamila Kluk4 godzin temu
  • Szampan i truskawki to wieczorem, rano kawka i cos lepszego

    Pawel DudekPawel Dudek21 godzinę temu
  • Wokal tragiczny...

    Krzysztof SzabatKrzysztof Szabat23 godzin temu
  • Adam DAdam DDzień temu
  • Adam DAdam D2 dni temu
  • Co 3 piosenka disco ma podobne bity xD

    Bartek XDBartek XD3 dni temu
  • 🎉🎉🎉🍾🍾🍾🍾

    Michaeloo 0007Michaeloo 00074 dni temu
  • Melodię kojarzę z jakiejś piosenki, niestety jej nie pamiętam, reszta w porządku :)

    PabloMusicPabloMusic4 dni temu
  • Przepiękna piosenka rytmiczna i do tego jeszcze szybko wpadająca w ucho coś czuję że to będzie chyba HIT tego roku jak dla mnie 💥💣bomba życzę dalszych niekończących się samych sukcesów Pozdrawiam 🙂

    Adam XxxXYZAdam XxxXYZ5 dni temu
  • Bo w końcu musi być dobrze

    Sylwia BarańskaSylwia Barańska5 dni temu
  • Czy Claudi zrobiła sobie piersi?

    To JaTo Ja5 dni temu
  • <a href="#" class="seekto" data-time="144">2:24</a> I just love her totally genuine poses.

    Meic FeelMeic Feel5 dni temu
  • Ale ty piękna jesteś

    Szymon DerdakSzymon Derdak5 dni temu
  • 13th 👍 MARCIN

    Marcin JanoszMarcin Janosz5 dni temu
  • Non stop bym Was całował

    Sebastian WinterSebastian Winter5 dni temu
  • Kręci do tańca mocno ❤️

    MatiMati6 dni temu
  • Fajna nutka, wpada w ucho :) Teledysk super, Claudi spisałaś się 🤗 Szkoda, ze niektóre dziewczyny z teledysku mają tak okaleczone usta, nieproporcjonalnie do calej twarzy, zrobione przez pseudo kosmetyczke omijając w ten sposób duzysz kosztów :/ Wolałabym dopłacić drugie tyle, ale miec zrobione usta przez lekarza, ktory nie zrobi mi kaczki z ust :( I blondyneczki za mało w teledysku :( Oprocz tego super :)

    Anna BAnna B6 dni temu
  • Sztos uwielbiam twoje piosenki

    Anna ZmyslowskaAnna Zmyslowska6 dni temu
  • Kamila LisieckaKamila Lisiecka6 dni temu
  • Claudi Ty i twoje piosenki są najlepsze pozdrawiam cieplutķo

    Motor TeamMotor Team6 dni temu
  • Tak prosta piosenka i trzeba ulepszacze stosować masakra 😁 nie ma w tym kraju.ludzi co umia śpiewać..

    f16f166 dni temu
  • Tragedia. Totalny brak talentu . Polska to porąbany kraj. Każdy pcha się do kasy. . Dobrych disccopolwcoecpoliczysz na rękach. A reszta to właściciele firm itd.. Nie musze tłumaczyć tej branży. Dlatego. Ciężko. O prawdziwego muzyka. Są owszem tak jak camasutra która śpiewała co innego. I dla kasy zmieniła branże. . Ale wieks, iść to błazny. Probojacy coś zarobić 😁 .

    f16f166 dni temu
  • Sylikonu z budowy do warg nie oszczedzala, pisenka OK usta to sylikon wiec fuuuuj

    Andrzej SAndrzej S6 dni temu
  • Chujowe, nie nagrywaj wiencej, pozdrawiam

    Krystian KrólKrystian Król7 dni temu
  • Co jedną to lepszy glon kobiety urody wam to nie dodaje wręcz przeciwnie.

    Malwina JuraszczykMalwina Juraszczyk7 dni temu
  • Bardzo ładna i fajna piosenka super😄😄😃😀😀

    Dorota PszczołaDorota Pszczoła7 dni temu
  • Świetna piosenka ❤️

    Elżbieta KonofalskaElżbieta Konofalska7 dni temu
  • W sumie to tylko cycki spoko

    JaZe JaJaZe Ja7 dni temu
  • Jolka

    Sebastian IgnaczakSebastian Ignaczak7 dni temu
  • Super muzyka jest

    seba2119seba21198 dni temu
  • Zajefajne 🥰🥰🥰

    Grzegorz ŚmietankaGrzegorz Śmietanka8 dni temu
  • Claudi Znowu Kolejna Niesamowita Piosenka !

    artur jartur j8 dni temu
  • Super nuta

    Paweł ZduniakPaweł Zduniak8 dni temu
  • Co jej się stało z ustami? Komar ugryzł przed kręceniem teledysku?

    Pik PolandPik Poland8 dni temu
  • Claudi daj zarobic i wes mnie do teledysku 😎

    Pattt PatttPattt Pattt8 dni temu
  • I love you xD

    Meic FeelMeic Feel8 dni temu
  • Bardzo fajna Wystąpisz w przyszłym roku na sunrise festival?😂😂😂😂

    Grzegorz PalusGrzegorz Palus8 dni temu
  • Alize

    Andrzej KunickiAndrzej Kunicki8 dni temu
  • zajebiste żeś klasę pokazałaś kobieto. 😅👍

    Emilia TrajerEmilia Trajer8 dni temu
  • UWIELBIAM JEJ PIOSENKI :)))))) NAJLEPSZA!!!!!

    marzenka37marzenka379 dni temu
  • Całuj całuj piękna sztosik 😱👌

    Kamil NawracajKamil Nawracaj9 dni temu
  • och....ach....ech... ;))

    Dariusz B.Dariusz B.9 dni temu
  • Nie rozumiem disco polo, tu każdy może śpiewać nawet osoba nieposiadająca vokalu.

    Poco KontoPoco Konto9 dni temu
  • I love discopolo

    Marcel FranchiMarcel Franchi9 dni temu
  • Wo w koncu teledysk do tej świetnej piosenki. Ale sie ciesze bo piosenke od dawna znalam ale teraz jest sztosik 👌

    Ja KJa K9 dni temu
  • Ale syf

    jars xdjars xd9 dni temu
  • Claudi wymiata w disco . Petardunia

    Mariusz BartodziejMariusz Bartodziej9 dni temu
  • 👌❤️

    Justyna PJustyna P9 dni temu
  • Zajebiste🔥

    Wonskie RecordsWonskie Records10 dni temu
  • Nutka istny miód dla uszu , będzie słuchane do oporu :)

    3niGmA PL3niGmA PL10 dni temu
  • Cudna piosenka, wpadająca w ucho ❤ ❤

    KatarzynaKatarzyna10 dni temu
  • 🔥MEGA🔥 robota! 💪 😎 Już myślałem, że nie wyjdzie 😁

    Dj BocianusDj Bocianus10 dni temu
  • MEGA HIT DANCE DANCE 2020 O TAK JEST !!!

    Kamil7 Kamil7Kamil7 Kamil710 dni temu
  • Ogólnie to bardzo rytmicznie i caałkiem spoko ;d

    MonsteroossMonsterooss10 dni temu
  • Super pomysł na kolejny hit w twoim wykonaniu super teledysk i mega tekst piosenki o miłości po prostu mega piosenka gratulacje dla ciebie claudi

    Adam JanczukAdam Janczuk10 dni temu
  • to nie są czasem Topki tam za claudi ?

    Little grayLittle gray10 dni temu
    • 😂

      Disco Polo LajfDisco Polo Lajf9 dni temu
  • Prawie Ukrainki, prawie blamaz. Pozdro

    Andrzej TrojnarAndrzej Trojnar10 dni temu
  • Okropne to

    Alex siennickAlex siennick10 dni temu
  • super & zajebiste;)

    BOGUMIŁ NIEMBOGUMIŁ NIEM10 dni temu
  • Super. Ty mnie całujesz Niczego nie żałujesz. Ja Cię przytulam. Mówię kocham. Serce mocno bije. Teraz wiem dla kogo żyje. Pozdrawiam

    Kamil SmagaKamil Smaga10 dni temu
  • jak zawsze pięknie, Holandia pozdrawia :)

    Gotowanie w NLGotowanie w NL10 dni temu
  • Prześliczna pioseneczka 🔥🔥🔥...Całuj całuj nie przestawaj ...💋💋💋💋 pozdrawiam serdecznie :)

    RenatkaRenatka10 dni temu
  • Hit 2020 super

    Karolina StepienKarolina Stepien10 dni temu
  • Sięgamy gwiazd... Kosmos utwór. Z Utworu na utwór pniemy do góry... Będzie hit👍👏💐🤩

    Jarek83 SkwarekJarek83 Skwarek10 dni temu
  • Prawie rok czekania i się opłacało 🥰💥💪😎

    XYZXYZ10 dni temu
  • Zajebis

    Magdalena Anna PiwowarMagdalena Anna Piwowar10 dni temu
  • 🖤💯🖤

    SARA OFFICIALSARA OFFICIAL10 dni temu
  • Sztos :) to będzie hit :)

    Bartosz MacieszaBartosz Maciesza10 dni temu
  • Polecam

    marcin salamarcin sala10 dni temu
  • Ula la megaaaaa ❤❤❤

    Barbara ChodynaBarbara Chodyna10 dni temu
    • Dzięki 😘

      Barbara ChodynaBarbara Chodyna9 dni temu
  • Piosenka ma potencjał, ale widziałbym kogoś innego w roli wykonawcy ;d

    DJ VeLLsoNDJ VeLLsoN10 dni temu
  • No spoko spoko ;)

    MartzePanMartzePan10 dni temu
  • Padło straszne !

    Paulina JarmuszczakPaulina Jarmuszczak10 dni temu
  • Super nutka❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘

    Weronika MaliszewskaWeronika Maliszewska10 dni temu
  • Godlewskie? Hmm

    Karolina KamińskaKarolina Kamińska10 dni temu
  • No i Claudi pozamiatała tym numerem ;-) totalny sztos! 🔥 Chcecie remix od Fair Playa? 😎

    Zespół Fair PlayZespół Fair Play10 dni temu
  • bardzo fajny utwór❤️Claudi wysoki poziom jak zawsze😉

    Tomasz RychelTomasz Rychel10 dni temu
  • 😘😘😘😘❤️❤️😉😉

    Elwira KulińskaElwira Kulińska10 dni temu
  • Klaysi masz zaje fajne nutt

    Hubert CiesielskiHubert Ciesielski10 dni temu