Dawid Janczyk: Nie piję, ale mam głupie myśli l Strzał w okienko

✔ Subskrybuj nasz kanał: plproject.info
✔ Polub nas na Facebooku: pl-pl. wwwsepl
✔ Dowiedz się więcej: www.se.pl
✔ Instagram: superexpress_se.pl
✔ Twitter: se_pl
✔ Snapchat: SE.PL

Ściągnij wideo

wyświetleń
38,146

Komentarze

  • Dobry,skromny chłopak.Poznałem osobiście i mam dobre zdanie o Nim. Slabosci ma każdy z nas-ludzi. Pokazcie mi 1 czlowieka bez wad.. 3mam kciuki za chlopaka bo jest naprawde wartościowy.

    Joana JureczekJoana Jureczek9 miesięcy temu
    • Ja np

      Damian SNPDamian SNP7 miesięcy temu
  • Redaktor poziom Holandia edit. rów mariański

    Szymonn13Szymonn1310 miesięcy temu
  • Ehhh...

    Legenda KappyLegenda Kappy10 miesięcy temu
  • No i znowu zalał :/

    DrugPoznanDrugPoznan10 miesięcy temu
  • Niestety ale spalił już swoją karierę piłkarską, teraz już może żyć po swojemu. Szansy nie powinien juz dostać moim zdaniem.

    MateS TVMateS TV10 miesięcy temu
  • No i w pizdu popłynął znowu .

    Hazi HazHazi Haz10 miesięcy temu
  • Sorry ale dla mnie ktos kto w wieku 20 lat mial banke na koncie i wysokie zarobki i nie zabezpieczyl sie na przyszlosc jest poprostu imbecylem. Tymbardziej majac rodzine. Znowu poszedl w tango, drugi Sypniewski. Dotarlo do niego ze juz za malo czasu i zdrowia na duze pieniadze.

    penetratorrpenetratorr10 miesięcy temu
  • Dawid trzymaj się. Powodzenia, kiedyś się uda.

    Michal BulandaMichal Bulanda10 miesięcy temu
    • jusz nie

      Mike TysonMike Tyson10 miesięcy temu
  • Żałosny człowiek który nie potrzebuje pomocy w wyjściu z nalogu, tylko kasy na namiastkę stylu zycia które wiódł kiedy wypłaty pobierał w rublach.

    PaterPater10 miesięcy temu
    • @KacioRMX Alkoholizm to straszna choroba, i należy takim ludziom pomagać. Ale z nim jest jak z menelem pod sklepem który prosi o 1zł na bułkę, a jeśli ja mu dasz zamiast pieniędzy to cię opluje. Odra wyciągnęła do niego rękę, zyskał rozgłos i po raz kolejny zachował się jak ściera. Jeszcze niech mu patronite założą, niech zniszczy sb życie do reszty, w sterylnych warunkach :p

      PaterPater10 miesięcy temu
    • może trzeba mu dać w łapę trochę kasy, by mógł się schlać i skończyć ten cyrk, bo zawodzi ludzi którzy chcą mu pomóc, nie wiem czy zawodzi siebie, po takim czasie już ciężko powiedzieć. W nim jest nałóg, który rządzi nim i to już nie będzie normalny człowiek. Przykładem jest Primoz Peterka, były swego czasu świetny skoczek narciarski. Popadł w alkoholizm, po latach niby się podźwignął, trenował młodzież ostatnio, ale znowu zaczął chlać. To już koniec takich ludzi.

      KacioRMXKacioRMX10 miesięcy temu
  • Zwykły alkus jakich wielu którzy nie chcą dać sobie pomóc, nie warto już się nad nim litować po tylu szansach

    Pretty FlackoPretty Flacko10 miesięcy temu
  • On już z tego nie wyjdzie

    Potężny PodlasianinPotężny Podlasianin10 miesięcy temu
  • Pan Janczyk kłamca. Dziś wyrzucony z klubu, bo wrócił do domu i nie wrócił do klubu. Zero kontaktu, prawdopodobnie znowu w cugu.

    KacioRMXKacioRMX10 miesięcy temu
    • @KacioRMX Janczykowi zostaje zostać patostreamerem, z tego też niezła kasa.

      zxcvbnmzxcvbnm10 miesięcy temu
    • @Mobilne Legendy a czytasz informacje i oświadczenie klubu Januszku komentatorze ?

      KacioRMXKacioRMX10 miesięcy temu
    • chuja wiesz hieno

      Mobilne LegendyMobilne Legendy10 miesięcy temu
  • Już po wszystkim, wyrzucony z Odry, popłynał z wóda znowu, żałowałem go wcześniej, ale woli alko niż normalne życie, sam sobie pościelił, do piłki już nikt go nie weźmie, przejebał wszystko po całości

    Piotr JPiotr J10 miesięcy temu
    • Nie oceniam, mimo wszystko chciałbym żeby po raz kolejny się podniósł.

      Marcin RygielskiMarcin Rygielski10 miesięcy temu
    • Jak mówisz serio to gościu jest głupim chujem

      Apoloniusz TajnerApoloniusz Tajner10 miesięcy temu
  • Widać różnicę w sposobie wypowiedzi i myśleniu w porównaniu do poprzednich wywiadów. Kurde naprawdę cieszył bym się gdyby dostał kolejną szansę w wyższej lidze i wykorzystał ją z pozytywnym skutkiem. Idzie to wszystko w dobrym kierunku. Co do redaktora to fakt, że nie ma on tzw "filtra", ale nie tylko w tym wywiadzie.

    Pan KocurPan Kocur10 miesięcy temu
    • Chyba jednak nie.

      Lukasz LaskowskiLukasz Laskowski10 miesięcy temu
  • Chłopie wódka to życie. Jak lekarz Ci mówi zebys nie pił to zmień lekarza

    aro koaro ko10 miesięcy temu
  • Dawid Jesteśmy z Tobą! Odra Wodzisław!

    Maro21 WacMaro21 Wac10 miesięcy temu
    • Jebac cie parowo jebana jestescie jebani !

      Maro21 WacMaro21 Wac10 miesięcy temu
    • Chyba już nie hanysy hahaha

      NoTak NoTakNoTak NoTak10 miesięcy temu
  • No cóż nie zrobił kariery jako piłkarz, to teraz robi z siebie upadłego piłkarza :) ale jak to mówią pieniądze nie śmierdzą

    Nemo NobodyNemo Nobody10 miesięcy temu
  • Dawid Trzymaj się !

    PeteJLBPLPeteJLBPL10 miesięcy temu
  • ODRA WÓDZISŁAW

    MexicoMexico10 miesięcy temu
  • Super Dawid !!!!!!!!!!!

    Studenci AdministracjiStudenci Administracji10 miesięcy temu
  • Mogłeś jeszcze flache na stole postawić tumanie...

    Johnny SinsJohnny Sins10 miesięcy temu
  • Słaby dziennikarz...pytania tandetne...

    Kasper KamionkaKasper Kamionka10 miesięcy temu
  • Czekam na dzień w który przeczytam, że ten kundel zdechł. Tak po prostu, ze zwykłej ludzkiej nienawiści. Nie ważne, czy się zapije na śmierć, czy zginie w wypadku samochodowym. Chcę tylko usłyszeć, że ścierwo tego robala będzie wrzucane do ziemi. Tyle.

    Public EnemyPublic Enemy10 miesięcy temu
    • @Azotyk Official Fajnie się akurat złożyło z tą śmiercią i Odrą Wodzisław, bo tak się pięknie składa, że mój dobry znajomy zabił kiedyś podczas bójki koszem na śmieci jednego z was w 2001 roku w Rybniku w okolicach dworca PKP. Przybili mu za to pobicie ze skutkiem śmiertelnym. Wyłapał dychę, ale po 5 latach i 7 miesiącach wyszedł. Teraz ma rodzinę, dzieci i cieszy się życiem ;)

      Public EnemyPublic Enemy10 miesięcy temu
    • @Public Enemy znow o śmierci xD nie ogarniasz typie. Dobra ja nie pisze z takimi ułomami Tylko OdraWodzisławMKS

      Azotyk OfficialAzotyk Official10 miesięcy temu
    • @Azotyk Official A jak bym wyzywał żebyś zdechł, to też się liczy?! ;)

      Public EnemyPublic Enemy10 miesięcy temu
    • @Public Enemy nie porównuj śmierci od wyzywania ;)

      Azotyk OfficialAzotyk Official10 miesięcy temu
    • @Azotyk Official Tak samo jak się nie wyzywa i nie pokazuje fucków wujku dobra rada ;)

      Public EnemyPublic Enemy10 miesięcy temu
  • Zacznij pić wódkę chlaj dalej gnoju

    Kutas NarysowanyKutas Narysowany10 miesięcy temu
  • Redaktor szkoda gadac..

    Ktoś jakiśKtoś jakiś10 miesięcy temu
  • Dawid, nie pierdol

    Filip KusztelskiFilip Kusztelski10 miesięcy temu
  • DAWID MODL SIE CODZIENNIE I ZNAJDZ SOBIE WOKOL SIEBIE LUDZI ,Z KTORYMI CZUJESZ SIE BEZPIECZNIE I NIE NAMAWIAJA CIE DO ZLEGO:))TRENUJ, PIEKNIE JESZCZE GRAJ KILKA LAT, A POTEM MOZESZ ZOSTAC TRENEREM, PREZENTEREM TV:))GLOWA DO GORY..ZAPOMNIJ OSTATNIE 10 LAT I WRACAJ JEDYNIE MYSLAMI DO PIEKNYCH CHWIL W SWOIM ZYCIU:)))MASZ TYLKO JEDNO ZYCIE I WTYSIACE LUDZI ZYCZY CI DOBRZE:)))

    Ernest and MeErnest and Me10 miesięcy temu
  • hmm kontuzja 4.5 tygodnia...

    Dawid KornackiDawid Kornacki10 miesięcy temu
  • Ten dziennikarz nadaję się do tarcia chrzanu. Drętwy jak kłoda. Masakra.

    Katarzyna KwaskowiczKatarzyna Kwaskowicz10 miesięcy temu
  • Dawid mega inteligenty gościu :) Mocno trzymam kciuki za Ciebie !!!

    Michał CzugaMichał Czuga10 miesięcy temu
  • rozwala mnie gdy Dawid gada coś o transfery , wyjazd itp on chyba nadal nie jest świadomy ze obecnie gra w piłę by nie chlać...Zawodowa piłka jest juz za nim.

    Maciek ZalewskiMaciek Zalewski10 miesięcy temu
  • Redaktor do dupy do bakutilu K...rwa !

    jarek marekjarek marek10 miesięcy temu
  • Chuj w dupe za zmanipulowany tytuł

    Dawid RogozinskiDawid Rogozinski10 miesięcy temu
  • Porównanie jego ostatniego wywiadu chyba SE to mega przemiana

    Michał RMichał R10 miesięcy temu
  • Szkoda mi jego dzieci i zony wiem co to znaczy mieć ojca pijaka i męża pijaka. Jaka to trauma i wstyd przed kolegami z normalnych rodzin. Mojego męża alkoholu wykończył. Życzę ci wytrwałości i poszukaj pomocy u Jezusa. Jezu ty się tym zajmij.

    Małgorzata RzepkaMałgorzata Rzepka10 miesięcy temu
    • @Mirka Pytel Sam to możesz podłubać w nosie.

      Małgorzata RzepkaMałgorzata Rzepka8 miesięcy temu
    • Jeśli sam nie zechce pomóc sobie to żaden Boże nie pomoże . . .

      Mirka PytelMirka Pytel10 miesięcy temu
  • Walcz chłopie walcz. Najważniejszy mecz przed tobą ! Wierzę, że staniesz na nogi a już to małymi kroczkami robisz. Szacunek i walka do końca tak jak na boisku. PozdRo

    Zulu GulaZulu Gula10 miesięcy temu
  • ten Jarek Milik i Norbert Lewandowski to sa kozaki

    Janusz JanekJanusz Janek10 miesięcy temu
  • Dawid trzymaj sie. Dasz rade.

    Wojtunio 73Wojtunio 7310 miesięcy temu
  • Kolejna proba detoxu i oby tym razem sie udalo,. Glowa w oblokach ale mimo to kibicuje

    Arkady SulanisArkady Sulanis10 miesięcy temu
  • Z całym szacunkiem dla dziennikarza przeprowadzającego wywiad, ale pytanie (kwestia) dotycząca sfery finansowej (materialnej) nie powinna być poruszana z czysto kulturalnego punktu widzenia. Pomimo tego mankamentu dziękuję za udostępnienie wywiadu!

    Arek PanzerGamesArek PanzerGames10 miesięcy temu
  • Mam nadzieje ze z tego wyjdzie jak kękę;) Trzymaj sie David

    Wojtek TatisWojtek Tatis10 miesięcy temu
  • Widać w wypowiedziach Dawida duża przemianę np porównując wywiad z półtora roku temu.

    Daniel kkDaniel kk10 miesięcy temu
  • wrócił do formy optycznie, może grać do 60y w okręgówce i walczyć o swoje zdrowie i życie

    Kurt RolsonKurt Rolson10 miesięcy temu
    • @Damian Świtek schudł i może jeszcze długo grać walcząc z chorobą alkocholową, czego nie rozumiesz?

      Kurt RolsonKurt Rolson10 miesięcy temu
    • że co kurwa ?

      Damian ŚwitekDamian Świtek10 miesięcy temu
  • Dawid trzymaj się, walcz, rób swoje, dąż do obranego przez siebie celu i nie przejmuj się hejtem. Jeśli zawalisz i wrócisz do tego hujostwa to nakopie Ci do dupy:) P.S. książka zajebista, pozdro

    Paweł BanachPaweł Banach10 miesięcy temu
  • Dawid walcz bo masz dla kogo. Szkoda, że tak się potoczyło, ale masz jeszcze szansę na grę w wyższych rozgrywkach i jak piłka sprawia ci radość to po prostu rób swoje i pokaż coś na boisku. Pozdro!

    Pablo SwimmerPablo Swimmer10 miesięcy temu
  • Graj ❗️Nie Pij ❗️💪🏻jesteś Mocniejszy niż Alkochol❗️👍

    Zab TubeZab Tube10 miesięcy temu
    • A ortografia jest mocniejsza od ciebie.

      NorbertNorbert6 miesięcy temu
  • Po przeczytaniu książki byłem w szoku, zbieram biografie lecz biografia Janczyka jest jedna z bardziej szokujących. Przykro jest jak czyta się taki upadek. Pozdrawiam życzę powrotu do zdrowia i sukcesów zawodowych.

    Kibol92Kibol9210 miesięcy temu
  • Jurek powołuj chłopa

    zHumorem jestzHumorem jest10 miesięcy temu
  • Ależ były nadzieje z Tobą chłopie. Znam te klimaty ale skoro walczysz trzymam kciuki i szanuje.

    Warszawiak DesignWarszawiak Design10 miesięcy temu
    • Właśnie widać, jak powalczył...

      Nielatający HolenderNielatający Holender10 miesięcy temu
  • Dziennikarz zero empatii, czyli nadaje się ale na dziennikarza co z politykami rozmawia. Chciał wiedzieć jak to jest wyjść z nałogu to mógł iść do aa. Żal.

    Mjr DutchMjr Dutch10 miesięcy temu
    • Takie rzeczy pomagaja osobie uzaleznionej. Alkoholizm to choroba, ktora nie dziala logicznie. Potrzeba duzo uswiadamiania itd. Wiec taki sposob prowadzenia wywiadu jest w porzadku

      Piotr PawlakPiotr Pawlak7 miesięcy temu
  • Ten redaktor to jakas amatorka

    Imie NazwiskoImie Nazwisko10 miesięcy temu
    • Rzeczywiście oporny jakiś.

      Mirka PytelMirka Pytel10 miesięcy temu
  • Dawid bierz życie w garsc i z Wodzislawiem piąć się w góre!!! Przed Toba jeszcze wiele kartek w ksiazce do napisania !!!

    Mateusz WodzynskiMateusz Wodzynski10 miesięcy temu
  • Dawid trzymam kciuki!

    nierozumiepytanianierozumiepytania10 miesięcy temu
  • Książka spoko mam ja trzymaj się.

    kriss Elokriss Elo10 miesięcy temu
  • Dalej popija moim zdaniem

    Ja TakiJa Taki10 miesięcy temu
    • Ja Taki Coś mi mówi, że nie pije ani kropli. Alkoholik to albo pije na umór, albo w ogóle. Jak porównasz tę wypowiedź z tymi sprzed kilku miesięcy to niebo a ziemia! Chłop by się nadał moim zdaniem na komentatora sportowego

      PolosLatinosPolosLatinos10 miesięcy temu
    • @Ja Taki A może nie jest mu o tym łatwo mówić poprostu.

      Mirka PytelMirka Pytel10 miesięcy temu
    • @Ja Taki Znawca od alkoholików sie nam znalazł 😂😂😂😂😂😂😂

      NSNP 1922NSNP 192210 miesięcy temu
    • @Ja Taki tobie banie zryl you tube widać

      Łukasz MelodiaŁukasz Melodia10 miesięcy temu
    • @Atims Smita Widziałem wcześniejszy wywiad.Albo dalej pije po kryjomu albo ta wódka już mu tak beret poryła że prawidłowo zdania nie potrafi skleić

      Ja TakiJa Taki10 miesięcy temu
  • Kurcze,redaktor przed wywiadem powinien porozmawiać z psychologiem od alkohlizmu dobierać pytania bo Dawidowi nie można od tak gadać o gorzale bo nie o to w tym chodzi.

    SzninkielSzninkiel10 miesięcy temu
    • podejrzewam, że to było ustalone przed wywiadem

      Nemo NobodyNemo Nobody10 miesięcy temu
    • @Tomasz S dokładnie... I jeszcze rzucanie hasłami typu "ćwiartkę", "flaszkę". Tak bardzo Super Express...

      Marcin PalionMarcin Palion10 miesięcy temu
    • Dobrze prawisz redaktorek zamiast dobrą pozytywną energię to gościu jakieś pytania z dupy jak tam samemu się mieszka nie myślisz pić.

      Tomasz STomasz S10 miesięcy temu
  • Dawid, rob wszystko zeby dzieci byly dumne, tylko to sie liczy

    Olek OleczOlek Olecz10 miesięcy temu
    • KIRITO jebana pijacka kurwa zycze mu smierci zeby jego rodzina miala lepiej

      baio52baio5210 miesięcy temu
    • KIRITO mowilem.... widac ze to zepsuty czlowiek do cna. Jak pisalem w innym komenatarzu ze widac ze na kacu gra to sie smiali

      baio52baio5210 miesięcy temu
    • @baio52 nie dał rady

      KIRITOKIRITO10 miesięcy temu
    • Nie da

      baio52baio5210 miesięcy temu
    • Dasz rade

      Mark JaborMark Jabor10 miesięcy temu
  • Trochegłupie pytania zadaje ten redaktor... wiecznie o piciu... chlop mu odpowiada ze zostawil to za soba a ten dalej drązy

    Fallen UrsusFallen Ursus10 miesięcy temu
    • Fallen Ursus wszystko sie kręci w okół czyjegoś nieszczęścia pamietaj ;)

      hehe stary mamuthehe stary mamut10 miesięcy temu
  • dawid dobrze gadasz polac ci :)

    Krzysztof KowalczykKrzysztof Kowalczyk10 miesięcy temu
    • @Krzysztof Kowalczyk nie pisz mi tak jak mówisz do swojego starego. Nara dzbanie

      Paweł BanachPaweł Banach10 miesięcy temu
    • 😂🤣😂🤣

      Błażej WiśniowskiBłażej Wiśniowski10 miesięcy temu
    • W łeb się pierdolnij frajerze jebany

      CRACOVIA NieznanyCRACOVIA Nieznany10 miesięcy temu
    • To miało być smieszne pajacu? Jak byś się czuł jak byś był chory, a śmiali by się z ciebie? Zanim coś napiszesz to zastanów się dwa razy czy aby na pewno nikogo nie urazi i nie sprawi przykrości. Masakra

      Paweł BanachPaweł Banach10 miesięcy temu
  • Facet z głową ale i z przeszłością ale mimo to szacunek! Dawaj Dawid!

    Slim PopSlim Pop10 miesięcy temu
    • już zalał

      DrugPoznanDrugPoznan10 miesięcy temu
    • Raczsj glowy to on nie mial nigdy

      ormo999ormo99910 miesięcy temu