KINIA WICZYŃSKA #hot16challange2

www.siepomaga.pl/hot16challenge
www.siepomaga.pl/hot16challenge
NOMINUJE:
-NANAMI CHAN
-HAVANIAAA
-MIDAS
Hot16challenge, to wyzwanie polegające na nagraniu 16 wersów i nominowaniu kolejnych osób do akcji, które mają stworzyć swój kawałek w 72 godziny. Druga edycja legendarnej rapowanej akcji to nie tylko nagrywanie muzyki, ale również pomoc w walce z koronawirusem. Wraz z #hot16challenge2 ruszyła zbiórka - “Beef z koronawirusem #hot16challenge” dla Siepomaga.pl. Zarówno nominowani jak i fani mogą wpłacać pieniądze na pomoc pracownikom służby zdrowia w walce z Koronawirusem. Zbiórka dostępna jest pod adresem: siepomaga.pl/hot16challenge. Całą akcję można śledzić na stronie hot16challenge.network.

Instagram: kinia.wiczynska
Tik tok: kinia.wiczynska
Współpraca: kinga.wiczynska@wp.pl
Montażysta: www.twitch.tv/Riang_

Ściągnij wideo

wyświetleń
724,529

Komentarze

  • NIE JESTEM PROFESJONALISTKĄ,WSZYSTKO ROBIŁAM PIERWSZY RAZ,NAJWAZNIEJSZA W TYM WSZYSTKIM JEST ZBIORKA!

    kinia wiczynskakinia wiczynska13 dni temu
    • Nie przejmuj się tymi ludźmi którzy Cię hejtują.Jeśli Cię hejtują to tylko źle o nich znaczy , też że ci zazdroszczą.

      Natasza SzopaNatasza Szopa4 godzin temu
    • @Natasza Charaba nikt cie o zdanie nie pytał

      Kornelia PawełkiewiczKornelia Pawełkiewicz3 dni temu
    • kinia 16wyszła idealnie słowa są przyjmowane dla mnie megaaaa Wow wielki szacunek.😉💞💞

      Agata RheinAgata Rhein3 dni temu
    • @Kornelia Pawełkiewicz nie jest raperką ale mi sie podoba jak śpiewa

      Natasza CharabaNatasza Charaba3 dni temu
    • Ok to tylko zart o tym hejtu nie wiedziałam że moge kogoś nagrać a jak ktoś śie na żartach niezna to przepraszam jak kogoś obraziłam😞

      Joanna KlimekJoanna Klimek4 dni temu
  • Meeegaa fajnie wyszło 😍 najlepsza hot16😦szacun za podjęcie wyzwania

    HawanaHawana2 godzin temu
  • Moge vip niki323 Na msp

    nikila ziomaknikila ziomak2 godzin temu
  • Moim zdaniem to jest najlepsze hot16chellenge na świecie

    jaś groszekjaś groszek2 godzin temu
  • To jest podkład z robię chajs od Paliona xd

    Malwina GadzinaMalwina Gadzina3 godzin temu
  • Głomb

    Amelka IglikAmelka Iglik3 godzin temu
  • Ale z ludzi ch*je serio ze masz wypierdalac niech sami wypierdalaja! Ok nie jest profesjonalistka to jest jej pierwszy raz nagrywania takiej piosenki! Sami lepiej byście nie nagrali!!!

    namixvnamixv4 godzin temu
  • uważam że jest fajnie może nie perfekcyjnie ale fajnie każdy chejtuje czemu tak. może było trudno ale ona nie odmówiła pomogła

    Kasia PawłowskaKasia Pawłowska4 godzin temu
  • LUDZIE BOŻE ONA CHCIAŁA POMÓC OCO WAM CHODZI!😳😡 nie chodzi oto żeby śpiewać ładnie choć i tak zaśpiewała pięknie wiec ludzie OGARRR🙄

    Sandra SoleckaSandra Solecka4 godzin temu
  • Uszy mnie bolą

    Tom LeeTom Lee4 godzin temu
  • Nie przejmuj się jestem ważne, że pomogłaś

    Emilia GgEmilia Gg5 godzin temu
    • *hejtem

      Emilia GgEmilia Gg5 godzin temu
  • Super fajna 16!♥️♥️♥️

    Paula AdamskaPaula Adamska5 godzin temu
  • Świetnie! może nie jesteś profesjonalistką, ale na prawdę świetnie to zaśpiewałaś! nie rozumiem ludzi którzy shejtowali cię za to... dobrze że to nagrałaś i że pomagasz, nie przejmuj się osobami które hejtują cię za to że pomagasz, bo nie warto. W ogóle nie wiem czemu tyle hejtu... mi się ta piosenka podobała.

    Coocki._. Chan._.Coocki._. Chan._.5 godzin temu
  • Omg nie dosyć że offbeat to cringe

    YAKUZAK 13YAKUZAK 136 godzin temu
  • ❣️❤️🤗😍😘💕🥰❣️❣️❣️❣️❣️❣️🤗🤗🤗

    Oliwia TadlaOliwia Tadla6 godzin temu
  • słabe

    LabsekLabsek9 godzin temu
  • Beznadziejne to jest

    AdamAdam10 godzin temu
  • Pięknie śpiewasz kinia❤️

    justnataliajustnatalia12 godzin temu
    • soinhu foitusoinhu foitu11 godzin temu
  • Nie pszejmuj się hejtem kinia

    Agata SchulzAgata Schulz12 godzin temu
  • Ja: czytam komentarze przez 10 min. Komentarze: nie przejmuj się hejtem Ja która nie przeczytała ani jednego komentarza zawierającego hejt:.....

    Magdalena BielskaMagdalena Bielska13 godzin temu
  • super

    Lena PieczeńczykLena Pieczeńczyk14 godzin temu
  • C O T O J E S T

    sowiankasowianka14 godzin temu
    • @sowianka aaa ok sory xD

      LusiaaaLusiaaa13 godzin temu
    • @Lusiaaa dobra, widzę jakie kom jej piszesz więc no

      sowiankasowianka14 godzin temu
    • @Lusiaaa tak jakby hot16 i brzydka16 to to samo, nie ma w tym różnicy a brzydka jest dla osób z Yt więc

      sowiankasowianka14 godzin temu
    • @sowianka tak, ale ona została nominowana do hot16 a nie do brzydkiej16

      LusiaaaLusiaaa14 godzin temu
    • @Lusiaaa nie sądzę, bez urazy ale to nie jest hot16, jak już to brzydka16

      sowiankasowianka14 godzin temu
  • Nie przejmuj się chejtami ❤️❤️

    Gabrysia SalamonGabrysia Salamon15 godzin temu
    • Dokładnie ❤️

      LusiaaaLusiaaa14 godzin temu
  • Przestańcie pisać takie komentarze. Widać że Kinia chce pomóc bo to o to w tym chodzi. A wy nic nie robicie tylko siedzicie i piszecie obraźliwe komentarze. Tacy ludzie najczęściej są zerem i zazdroszczą. Pozdrawiam Kinia

    ErkaErka17 godzin temu
  • Dno i wodorosty.

    Janel MayuJanel Mayu19 godzin temu
  • XDD tam sa jakies 3 linijki tekstu o pomaganiu a reszta o jej slawie i wgl XD

    young. grandæyoung. grandæ21 godzinę temu
  • Bardzo ładnie śpiewasz i fajnie że pomagasz😘❤️

    Maja KowalczykMaja KowalczykDzień temu
  • Ładny tekst kinia 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    Kaszmira MirgaKaszmira MirgaDzień temu
  • Ej wszystko super ale nie do muzy

    3MF3MFDzień temu
  • super ci to wyszło

    Natalia SekułaNatalia SekułaDzień temu
  • JEDNA Z NAJLEPSZYCH 16 GRATUJACJE🐝🐝💗💗🤤🤤🤤

    Tamara BerkietaTamara BerkietaDzień temu
  • Dla mnie to była normalna 16 jak u youtuberów, nie wiem dla czego Cię hejtują te głupki. Ludzie jak to czytacie to sami wiecie że to jest pomaganie!

    ŁukiŁukiDzień temu
    • 💖💗

      zijuiy wttuyzijuiy wttuyDzień temu
  • Nie dość że Cię lubię to super zaśpiewałaś

    Grzegorz MałyszaGrzegorz MałyszaDzień temu
  • Marta SiciskaMarta SiciskaDzień temu
    • 💖💗

      zijuiy wttuyzijuiy wttuyDzień temu
  • Jedna wielka masakra bozee

    A da 0 MakowskaA da 0 MakowskaDzień temu
    • Ważne chyba że chciała pomóc, poza tym napisała że robi to pierwszy raz 🤷

      LusiaaaLusiaaa14 godzin temu
  • Koni ja się za tobą stawiałam i ciebie broniłam a ty to chyba skopjowałaś bit od palion z piosenki

    Katarzyna JakubowskaKatarzyna JakubowskaDzień temu
  • Kurwa ale rytmu to się trzymaj

    NikoBelik VvNikoBelik VvDzień temu
  • Pięknie

    Smutna księżniczkaSmutna księżniczkaDzień temu
  • superr!!!

    Karola VLOGKarola VLOGDzień temu
  • wielkie XDD

    Gabrysia GruszczyńskaGabrysia GruszczyńskaDzień temu
  • LOVE ;-)

    Weronika NowakWeronika NowakDzień temu
  • Nie idzie tego słuchać. ŻENADAAAAAAA

    Klaudia KniaźKlaudia KniaźDzień temu
  • Mi się bardzo podoba 🥰🥰🥰 jest super 😍😍😍

    Kinga MurchaKinga MurchaDzień temu
  • Ale zjebane

    Justyna KielarJustyna KielarDzień temu
    • Ważne że chciała pomóc

      LusiaaaLusiaaa14 godzin temu
  • "nie mam już hejtu" wgl nie masz hejtu XDDD

    Wanessa WozniakWanessa WozniakDzień temu
  • Kinia bardzo ładnie ci to wyszło pozdrawiam❤️

    Malwina KutnikMalwina KutnikDzień temu
  • SZTOSSSS. Mega wyszło ❤️

    Kornelia ChmuraKornelia ChmuraDzień temu
  • 💖💗

    Lena LenaLena LenaDzień temu
  • 💖💗

    Lena LenaLena LenaDzień temu
  • Sztosik❤

    Xymenka _ aXymenka _ aDzień temu
  • Dla mnie super #hot16challenge❤️i nie przejmuj się hejtem🥺❤️

    BertapeleBertapeleDzień temu
    • Xd

      julvis 15julvis 1512 godzin temu
  • Kozak❤

    Zuzanna ZiomekZuzanna ZiomekDzień temu
  • Fajnie

    Marlena KucharskaMarlena KucharskaDzień temu
  • To jest piękne i kto może chejtować masz gg bo ja mam

    Marcelka BaranowskaMarcelka Baranowska2 dni temu
  • nie hejtujcie kinie jej robicie przykrość normalnie pokarzczie swoje hot 16 zobaczymy kto będzie hejtował♨️

    gameswithpaulina paulinagameswithpaulina paulina2 dni temu
  • Super Kinia że pomagasz 😁🥰❤Nie zwracaj uwagi na hejterów 😁😀❤❤Pozdrawiam😁😁

    Amelia WawrzyniakAmelia Wawrzyniak2 dni temu
    • Jesteś najlepsza

      zijuiy wttuyzijuiy wttuyDzień temu
  • Nie rozumiem kudzi ktorzy hejtuja za pomaganie. Sami napewni nie wplacil pieniedzy bo nie maja szacunku do innych i napewno nie nagrali by lepszej 16 chociaz mowilas ze robisz to pierwszy raz i totalnie sie w tym nie czujesz POZDRAWIAM

    Olciax !Olciax !2 dni temu
  • Mega💖

    Anna PilewskaAnna Pilewska2 dni temu
  • Super mega mi się podoba ❤️🧡💛💚💙💜

    Arianator 69Arianator 692 dni temu
  • MEGA WYSZŁO ❤

    _Damianofficial __Damianofficial _2 dni temu
  • jebane gówna

    Chestnuut //Chestnuut //2 dni temu
  • Kinia oglądałaś już ten hejt i dis na ciebie od mateo twórca wideo to było straszne jak to ogladalam moim i połowy światu się podobało nawet mojej mamie a mojej mamie się wiele żeczy nie podoba nie wiem po co ten hejt😞

    Lila ZemojdzinLila Zemojdzin2 dni temu
  • O Matko Boska najgorsza 16 XDD

    Justy oksJusty oks2 dni temu
    • Ważne jest pomaganie 🤷

      LusiaaaLusiaaa14 godzin temu
  • Kurwa ludzie przeczytajcie jej wklejony kom ona (rapuje) pierwszy raz i gdyby was ktoś nominował to też lepiej by nie było dla mnie spoko bo wiem że chcesz pomóc i nie liczy się jak to jest zrobione tylko to że pomaga

    szynka konserwowaszynka konserwowa2 dni temu
  • Super❤💗😘

    Maria PrądzinskaMaria Prądzinska2 dni temu
  • awww

    Oliwka MajchrzyckaOliwka Majchrzycka2 dni temu
  • O Boże

    Wiki mikiWiki miki2 dni temu
  • 👌

    Roksana NowakowskaRoksana Nowakowska2 dni temu
  • Boze ale nie w rytm

    Hania HahaahhaHania Hahaahha2 dni temu
  • Boze ale nie w rytm

    Hania HahaahhaHania Hahaahha2 dni temu
  • Jesteś najlepsza

    Amelka StępieńAmelka Stępień2 dni temu
  • Łał pięknie śpiewasz

    Małgorzata LisMałgorzata Lis2 dni temu
  • ale gówno, totalnie nie trzymasz się bitu, mówisz tylko o flexie, rymy to po pijaku chyba wymyślałaś, serio nie słyszałam nic gorszego

    Roksana MularczykRoksana Mularczyk2 dni temu
    • Super nuta NIE PRZEJMUJ SIĘ CHEJTERAMI

      zijuiy wttuyzijuiy wttuy2 dni temu
  • Ale gówno

    JaySchaftJaySchaft2 dni temu
    • XDDDDDDDDD

      JaySchaftJaySchaft2 dni temu
    • że masz mnie i innych buziaki ... Niech twoja buźka bandzie zawsze uśmiechnięta .

      zijuiy wttuyzijuiy wttuy2 dni temu
  • Jezu ludzie czemu w ją tak hejtujecie? Co ona wam zrobiła? Ciekawe jak by to wy mieli zarapować i wrzucić na yt? Może jakoś najlepsze to nie jest ale to nie powód aby Kingę od razu hejtować! Liczy się gest jasne?! Tak że zamknijcie dupy i siedźcie na nich!!!

    Julia HojniakJulia Hojniak2 dni temu
  • Co ona wam zrobiła ludzie

    Julia JuliankaJulia Julianka2 dni temu
  • Fajna piosenka

    Paulina RomanowskaPaulina Romanowska2 dni temu
  • Ale doknes minecrafter montuje odcinki a lepiej rapuje

    Lena Krasa2010Lena Krasa20102 dni temu
  • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD NIE NIE MASZ ZASIEGOW I NIE NIE JESTES NA SZCZYCIE XDDDDD

    Kasia BosiakKasia Bosiak2 dni temu
  • Wow😍😍😍

    Natka RybackaNatka Rybacka2 dni temu