Stop Cham #386 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Zapraszamy na naszą stronę stop-cham.pl
Facebook Stop.Cham.Team Twitter stop_cham
Instagram stopcham Mail: stop.cham.team@gmail.com Masz ciekawy film wyślij go nam. Duże pliki możesz wysyłać za pomocą www.wetransfer.com

Ściągnij wideo

wyświetleń
261,284

Komentarze

  • 5:32 Idiots who can't look after their dogs should not be allowed to own them. I feel sorry for the driver who hit these dogs but I would have deleted this footage.

    Peter LordPeter Lord14 godzin temu
  • 5:34 how you can't see that's...🤬

    LcS 64LcS 6420 godzin temu
  • Sytuacja z Mercedesem i Ciężarowym Volvo pewnie gdyby nie Telefon z nagrywaniem tego co faktycznie przed samym autem by go nie widział

    RadasTvRadasTvDzień temu
  • Bardzo dobry komentarz na końcu, "co za DEBIL, kur... Kolejny poje... ich wszystkich?" Właśnie o to chodzi, wielu uważa się za najlepszych kierowców na świecie. Sam oczywiście nie jestem nieomylny, tyle tylko że tam gdzie istnieje jakieś ryzyko, jest sytuacja szczególną, niepewna to noga z gazu, i w razie wu w gotowości na hamulca nie ze jadę bo mi wolno, pan i król szos. Może doczekam sytuacji gdzie tegk typu ludzie z ulic będą eliminowani i uprawnienia im zabierane.

    KanaMaxBitKanaMaxBitDzień temu
  • 3:15 - Genialna robota!

    Piotr SłomkowskiPiotr SłomkowskiDzień temu
  • Pozdro Panowie!! Debili nie brakuje! Refleks musi być i zwazka na pojebow na drodze. Pozdrawiam Londyn-Nowy Sącz

    Tomasz OrientTomasz OrientDzień temu
  • Pierwszy!

    Mocarny Pik, Pierwszy!Mocarny Pik, Pierwszy!Dzień temu
  • 0,24 na bmw stac a opony i mozg nie hahahaha

    Garaż BaryłyGaraż BaryłyDzień temu
  • jak głupie psy i same wybiegają za bramę to niech giną pod kołami przynajmniej kogoś nie wywalą z rowera lub motocykla a co gorsze nie pogryzą nikogo

    min minmin minDzień temu
  • 0:49 typowa jazda po Olsztyńsku , nie pozdrawiam :)

    OversoundDjOversoundDjDzień temu
  • 6:30 nie wiem co tego kierowce uratuje/zbawi??kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund "straty"?warte to takiego ryzyka i narażania innych i stwarzania zagrożenia?.nie wiem jak ci kierowcy wyceniają swoje i innych życie/zdrowie.tu nie chodzi o fanatyzm prawny,a o czystą logikę,wyobraźnię i branie odpowiedzialności za konsekwencje swoich czynów/decyzji.

    Shitosław PasterskiShitosław PasterskiDzień temu
  • 5:33 haha.ino się pirze posypało haha.poyepane psy :):)

    Shitosław PasterskiShitosław PasterskiDzień temu
  • niektóre sytuacje są ewidentnym przykładem jak bez kosztów naprawić swojego złoma, 7:48 można było wyhamować, można było ale trafił się "leszcz" to go trzeba wydoić, to że nieopatrznie agilą nieco wymusił pierwszeństwo ale kolizji z całą pewnością można było uniknąć, takie przypadki powinny być uwzględnione przy następnej składce ubezpieczeniowej, gdzie filmujący również powinien mieć zwyżkę ubezpieczenia.

    Marek W.Marek W.Dzień temu
  • ja już w 0:54 bym zmienił pas o ile to możliwe :). na co tu czekać i liczyć??

    Shitosław PasterskiShitosław PasterskiDzień temu
  • Nagrywający z 3:15 ma mój absolutny szacunek za umiejętności.

    Dominik PukosDominik PukosDzień temu
  • 10:50 ja wiem ze masz dobre opony ale w takich miejscach nie zapierdalaj, polecam krete dwupasmowe ekspresowki krajoski do zapierdalania podczas opadow deszczu, sie mozna odorezyc, sunie sie 130 kmh i wyprzedza wszystkich, okupiciele lewego pasa znikaja, kryja sie na prawym pasie grzecznie jadac 80 kmh, tak to jest jak sie ma stare zimowki z dobrym bieznikiem

    mastermaster2 dni temu
  • Tak, wszystkich pojeba.o

    Tomasson XTomasson X2 dni temu
  • 0:23 pierwszy raz majtnął dupą i mu było mało to skończył na trawie z rozwalonym zawieszeniem 😂

    h4ckerrrh4ckerrr2 dni temu
  • 4:49 o co mu chodzi ? Gdzie tu chamstwo, zdarza się

    Dead Mau5Dead Mau52 dni temu
  • 3:10 O kurw. 😮

    STACHU7323STACHU73232 dni temu
  • 7:57 nie no król się spieszy to muszą przepuścić

    Fabi_sk11 SFabi_sk11 S2 dni temu
    • @Marcin Salicki racja

      Fabi_sk11 SFabi_sk11 SDzień temu
    • @Fabi_sk11 S nie. Nie chodzi mi konkretnie o tą sytuacje. Chociaż podejrzewam że większość osób stojących na skrzyżowaniu wjechała na nie na zielonym a nie miała jak go opuścić. A co do autora nagrania to życzę mu że gdy popełni nawet mały błąd na drodze też go ktoś tak soczyście strąbił jak on tutaj

      Marcin SalickiMarcin SalickiDzień temu
    • @Marcin Salicki a sorry nie zauważyłem ze jest tam zielone. A ty to autor czy co?

      Fabi_sk11 SFabi_sk11 SDzień temu
    • Powiedzcie mi bo nie jestem pewien. Gdy mam zielone i jade na wprost mam obowiązek się upewnić że opuszcze skrzyżowanie czy jeśli mam zielone to jade i wyjebka? Bo pojawia się zator wszyscy stoją na środku skrzyżowania i sytuacja robi się tak jak w 8:00.

      Marcin SalickiMarcin SalickiDzień temu
  • 0:55 on juz przeciez dawno wyjechal a nagrywający jeszcze szybciej jedzie

    Fabi_sk11 SFabi_sk11 S2 dni temu
  • Brawo Stop Cham! Bijecie Polskie Drogi na głowę! Od dawna już ich nie oglądam.

    5Dale655Dale652 dni temu
  • Rozumiem, że blokowanie przejazdu na skrzyżowaniach wkurza ale ten osobnik z 8:00 to już zwykły przygłup. Niektórzy powinni mieć obowiązkowe testy psychologiczne co roku.

    TheRazjellTheRazjell2 dni temu
  • Co to za muza 7:52

    Krzysztof KomorekKrzysztof Komorek3 dni temu
  • Ktoś zna losy potrąconego psa ?

    Kamil KKamil K3 dni temu
  • 0:36 - kierowca w fiacie pewnie chciał przekazać: "ścisz to gówno" ;)

    Wojciech KlubaWojciech Kluba3 dni temu
  • 1:03 Poszli jak dzik w sosnę

    Kamil KKamil K3 dni temu
  • 4:13 kierowca udostępniając swoje nagranie, pewnie chciał przekazać aby nie jeździć tak jak on? 🤔 Bo na pewno nie fakt, że przy wyprzedzaniu nagle z paki ciężarówki wyskoczył mu człowiek.

    Ka AaaaKa Aaaa3 dni temu
  • Pies sie ruszal pod koniec wiec mozliwe ze przezyl

    BiPostoBiPosto3 dni temu
  • Sasza właśnie się zwolnił z pracy 3:42 ;)

    Kraków NHKraków NH3 dni temu
  • Jak byście mogli nie pokazujcie jak ktoś zwierzęta potraca z góry dziękuję

    Youtube NewsYoutube News3 dni temu
  • klasyki z manieczek ktos slucha:)

    bartoszkavbartoszkav3 dni temu
  • ten co to publikuje to jakas kapusta!!!

    kihotkihot3 dni temu
  • 5:32 Ciekawe czy kierowca zatrzymał się czy odjechał, bo juz kilka razy widziałem jak ktoś potrącił psa czy inne zwierzę i odjeżdza jak gdyby nigdy nic

    GameR 100GameR 1003 dni temu
  • 8:20 z drogi z drogi małe fiutki jadą !

    RoyalDetailing - Więcej niż myjniaRoyalDetailing - Więcej niż myjnia3 dni temu
  • 2:45 -To kto komu w dupe wjechał że jest wypadek? - Kierowca sam sobie wjechał jak hamował.🙂

    Kilo MajonezuKilo Majonezu3 dni temu
  • 9:16 za to qrestwo bałwan z mercedesa powinien stracić prawo jazdy

    Grzesiek ZiębaGrzesiek Zięba3 dni temu
  • nędzna podróba Polskie Drogi. dwa chamy na filmik reszta zwykłe stłuczki

    meanraaxmeanraax3 dni temu
  • 6:02 Zombieland

    Grzesiek ZiębaGrzesiek Zięba3 dni temu
  • 5:33 ciach , jeb , piękny dublecik! Wygral pan talon na balon. 7:57 - człowieku za sluchanie takiego gowna dalbym ci kilka lat do odsiadki . 10:24 - mistrz:) Oddaj prawo jazdy.

    Doraso23Doraso233 dni temu
  • Na połowie filmów nic się nie dzieje, wrzucone na siłę, żeby cokolwiek było ;)

    S GS G3 dni temu
  • A na końcu dwóch debili na jednym ujęciu, nieźle😂😂😂

    Zeitgeist DuchCzasuZeitgeist DuchCzasu3 dni temu
  • 10:14 rozumiem, że w ogóle ci przeszkadzają ludzie? kolejny mały dydek w przerobionym gulfie...

    Paulie GodPaulie God3 dni temu
    • Dokładnie. A golf jest seryjny. :D

      mariusz2213mariusz22132 dni temu
  • 9:10 pokaż papuciu z tira co było wcześniej? Czyżby wymuszonko? Mercedes ze 120km/h musiał wyhamowac praktycznie do 0 ?

    Rychu RychuRychu Rychu3 dni temu
  • 0:29 chciał wyprzedzić a go zażyczyło bokiem i wyzywasz go od debili sam nie był byś lepszy

    _AssasinKing__AssasinKing_3 dni temu
    • to jak go 'zażycza bokiem" jak zmienia pas to niech nie wyjeżdża na droge. mógł trafić jakiegoś pieszego na chodniku przez swoją głupotę i nieumiejętną jazde.

      errorerror3 dni temu
  • 3:13 zagraj w totolotka :O Całe szczęście, że nic się nie stało poważnego.

    Szymon WoźniakSzymon Woźniak3 dni temu
  • 5:29 piękny strzał, dwa za jednym. Nawet snajper tak nie potrafi

    ElemOOOElemOOO3 dni temu
  • 8:45 nie chce mi się wierzyć że bez powodu tak jedzie ten kierowca w211

    tazdrift3rtazdrift3r3 dni temu
  • 0:25 przeciez tego idiote bylo wczesniej juz widac jak nim rzuca xD

    Arek GejmingArek Gejming3 dni temu
  • plproject.info/author/zna6N04oc-30Mxa4Tc0wmQ.htmlvideos?disable_polymer=1

    УСМОН TajikistanУСМОН Tajikistan3 dni temu
  • 8:00 i gdzie ośle jedziesz i czego trąbisz, jesteś dokładnie takim samym bezmózgiem jak ci co skrzyzowanie zablokowali przed tobą, nie mam możliwości opuszczenia skrzyzowania to mam zakaz wjazdu za sygnalizator, to nie obowiązuje tylko w jedną stronę, jak juz tamci zawalili to ty niestety czekasz

    Maria WłosiakMaria Włosiak3 dni temu
  • 6:03 i taki ma mieć pierwszeństwo bezwzględne przed pojazdem, to już kurwa w ogóle głowy z nad telefonu podnosić nie będą

    Maria WłosiakMaria Włosiak3 dni temu
  • 10:20 Totalny ułom z wata w glowie. mógł jeszcze bardziej docisnac

    KING FSOKING FSO3 dni temu
    • Ok.

      mariusz2213mariusz22132 dni temu
  • Nie rozumiem ludzi ktorzy widza ze ktos niepotrzebnie wjechal na skrzyzowanie i blokuje ruch, ale nie jeszcze trzeba sie wjebac pomiedzy i nagrac filmik. Jeden głupszy od drugiego widzisz ze nie ma jak przejechac to poczekaj....

    MegaNorwegiansMegaNorwegians3 dni temu
  • 8:43 Mam nadzieje, że wysłałeś nagranie na policje. Zabrania się przyspieszania pojazdowi wyprzedzanemu. Mandacik wjedzie.

    dhkretdhkret3 dni temu
    • Kwestia, że Policja zapewne zainteresowałaby się również tym, za co Mercedes karał nagrywającego - kto bez winy, niech pierwszy rzuci pełnym nagraniem, czy coś. ;)

      Michał ŁMichał Ł21 godzinę temu
  • Honking solves everything!!!!! @7:58 @8:08 - Those drivers are also idiots!

    strikeforce81strikeforce813 dni temu
  • 0:27 hurła panie, to Be eM Wu w TDI to tyle mocy ma, że aż strach używać

    SzajszkaSzajszka3 dni temu
  • Czy to zęby tych psów tak się posypały? :(

    Octarine MooOctarine Moo3 dni temu
  • 3:40 może z autem nic się nie stało ale tapicerka do wymiany na 100% :D

    S_kozlowski 17S_kozlowski 173 dni temu